2018. október 6., szombat

Solo: Egy Star Wars-történet

Sok rosszat hallottam róla, meg hát ugye ez a Disney-féle Kánon, amit én élből elutasítok, de azért a kíváncsiság csak nem hagyott nyugodni, szóval adtam neki egy esélyt - és meglepően jó volt ahhoz képest, hogy mire számítottam.

Oké, köze nincs Han Solo eredettörténetéhez, amit A.C. Crispin 1997-ben már megírt Az éden pokla c. regénnyel kezdődő trilógiájában, de a Ron Howarddal megtámogatott verzió sem lett rossz. Túl jó sem, hiszen kb. semmi eredetiség nincsen benne, minden konfliktusa és fordulata sablonokból építkezik, de mindezekhez képest egy korrekt heist-mozit hoztak ki a produkcióból, ami nyilván lehetett volna jobb is, ha a gyártó cégek nem szerencsétlenkednek a maximális profit reményében, ami így teljesen indokoltan maradt el. Hiába, így jár az, aki kontár kezekkel nyúl hozzá a legszentebb szentséghez.

A sokat szidott Alden Ehrenreich szerintem tisztességgel helytállt, de persze esélye nem volt Woody Harrelson és Paul Bettany mellett, akik mindenkitől ellopják a showt.

Csak ismételni tudom magamat: korrekt film lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése