2018. április 7., szombat

A víz érintése

Nagyon szépen fényképezett és jól rendezett mozi, de számomra egyáltalán nem hozta azt a bizonyos "plusz" érzést, amit minden filmben keresek.

A színészek remekelnek (különösen Michael Shannon), a képi világot Jean-Pierre Jeunet is megirigyelhetné, a szerelmi szál viszont szerintem kissé sutára sikeredett; minden átmenet nélkül egyszerre csak "ott van", utána is jobbára csak beszélnek róla.

Eleve senki nem rökönyödik meg azon, hogy egy fiatal nő egy halszerű lénnyel kavar??? Értem én, hogy ez egy fantasztikus mese, nem pedig a valóság, de nekem valahogy nem vette be a zúzám a látottakat. Az a tipikus "készítsünk valami megrázóan gyönyörűt a díjszezonra, a közönség pedig úgyis végigzokogja szegény néma lány és a megkínzott halember történetét". Háááát...

Mindazonáltal jó kis film, ajánlom is megnézésre, csak nem nekem készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése